קורס שיווק דיגיטלי

הפלטפורמות הרבות אותן מציעה לנו הטכנולוגיה המפותחת, ובמקביל להן, הצורך להקדים את המתחרים הרבים הקיימים בכל תחום, מאלצים את בעלי העסקים להתייחס לשיווק העסק ומוצריו בדרך שונה מבעבר השיווק הפך לדיגיטלי, העתיק את משכנו לרשת האינטרנט, ואף הצמיח התמחויות ותחומי משנה, כמו קידום ממומן מול קידום אורגני, פרסום ברשתות חברתיות מול דפי נחיתה וכן הלאה. עולם חדש של מונחים, ערוצים וטכנולוגיות, אשר מי שלא ישתלב בו (ובמהירות) יאבד את האופציה להתחרות על מקומו בתחום הספציפי שלו. הנראות ברשת הפכה למצרך הבסיסי, והכרת הדרכים ליצירתה הפכה לחיונית עבור כל עסק.

מי מפיק תועלת מלימודים במסגרת קורס שיווק דיגיטלי?

לא רק בעלי העסקים הקטנים יפיקו תועלת ממסגרת לימוד של קורס שיווק דיגיטלי בחברה לקידום אתרים, אלא, למעשה, כל מי שרואה את עצמו משתלב בתחום העיסוק החם ביותר כיום בשוק הפרסום באינטרנט חייב להשתתף בקורס כזה:

חסרי ידע שרוצים לרכוש את הידע המתאים כדי לבסס את עתידם בתחום

מנהלי שיווק, אנשי פרסום או אנשי תקשורת באפיקים המסורתיים, שרוצים להתקדם למאה ה-21 ולעשות את השימוש בכלים שהטכנולוגיה מעמידה לרשותם

יועצי שיווק ומכירות בחברות וארגונים שזקוקים לידע לצורך קידום הארגון שלהם

מה לומדים בקורס כזה?

עוסק במגוון היבטים של הפרסום ברשת, מיתוג, בניית שפה ממותגת בידול קידום וכד‘. הוא מתמקד, בעיקר, במספר נושאים עיקריים:

  • הבסיס להבנת שיווק דיגיטלי הנחות היסוד, ההבדלים בין שיווק ומכירות ברשת לבין כאלה המתנהלים מחוץ לה וכד

  • קידום אתרים אורגני SEO, אופטימיזציה של אתר והתאמתו למנוע החיפוש של גוגל

  • קידום אתרים ממומן PPC, הכרת הפלטפורמות הקיימות לפרסום ממומן, כלי ניטור, כלי ניהול כמו גוגל אדוורדס וסוגי טסטים שונים

  • הכרת מערכת וורדפרס בניית אתרים על בסיס מערכת הCMS הנפוצה והידידותית בעולם, הכרת הפונקציות השונות בה והפקת המרב ממנה

  • פרסום ברשתות החברתיות סקירת הרשתות החברתיות השונות, קהלי היעד הנמצאים בתוכן ואפשרות רתימתן לצורך השיווק העסקי באינטרנט

  • בניית דפי נחיתה הרחבה על אחד מכלי השיווק הדיגיטליים הנפוצים והשימושיים ביותר אשר עומדים כיום לרשות בעלי העסקים, תוך שימת דגש על יצירת משפך שיווקי אפקטיבי ליצירת יחס המרה גבוה.

בשורה התחתונה,

קורס שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שיש לו עניין כלשהו בעיצוב פני הפרסום ברשת, בין אם הוא עושה זאת עבור אתרו העסקי ובין אם הוא רואה את עתידו בתחום.