שילוט

שילוט הוא המפגש הראשון בין הלקוחות לעסק. עם כל זאת, היום עולם הפרסום הולך ופונה לכיוון הדיגיטלי. יותר ויותר עסקים וחברות מבינים את הפוטנציאל השיווקי הגלום בשיטת השיווק האינטרנטית, תוך שימוש של שילוט וירטואלי בקידום אתרים בגוגל ושאר מנועי חיפוש, קידום ממומן, פרסום בפייסבוק ועוד.

אך כל הקידמה הזו היא רלוונטית לזירה הווירטואלית. אמנם התחרות הפיזית קיימת עדיין באופן עיצוב ומיקוד השילוט של העסק  – שילוט שיכול לעשות בסופו של דבר את כל ההבדל.

שילוט ראוי הוא שילוט שמבטא את מטרת העסק ואופי השירות. יש פה עולם שלם של בחירת צבעים וצורות, משחק עם תאורה, חיצונית או פנימית של השילוט, סוג הגופן ועוד.

גם מיקום השילוט וגודלו הם קריטיים להצלחה השיווקית של כל שילוט. לדוגמה, שילוט חוצות ראוי שיהיה גדול ואף מואר בשעות הלילה, דבר שמוסיף למיתוג, להמשכיות של העסק גם בהיותו סגור בשעות הלילה.

מה כותבים על שילוט

הטקסט של השילוט צריך להתאים למטרה שאותה הוא מייצג. שילוט ללא מסר שיווקי מאבד את האפקט שלו ולא ישיג את המטרה, שהיא כמובן למשוך לקוחות אם מדובר בעסק או חברה. לא רק טקסט מייצג מסר שיווקי בעולם השילוט, אלא גם העיצוב והנראות שלו. שילוב עוצמתי של צבאים מותאמים גורם למעשב למתג את החברה או העסק, וכך יותר תפוצה רחבה יותר של מודעות למותג שלכם, ויגרום לעסק לשגשג עם אם השילוט לא משך באותו רגע לקוחות כל שהם.